In lumea moderna, sportul a capatat o noua dimensiune, ocupand un loc aparte atat in viata individului cat si a companiilor. Sportul a patruns in viata fiecaruia dintre noi fie ca stil de viata menit sa ne imbunatateasca starea de sanatate, fie ca sustinator a unor performeri care aduc gloria in familiile, comunitatile sau tarile noastre.
Companiile au simtit acest trend si prin diverse mijloace au cautat sa faca parte din aceste manifestari, prin incurajarea practicarii sportului in interiorul propriilor organizatii sau prin sponsorizarea atat a evenimentelor de amatori sau profesioniste sau a sportivilor. Astfel, legatura intre branduri si sporturi este una fireasca si des intalnita, atat pe plan mondial cat si in Romania.
Din pasiune pentru sport, Quantix a creat platforma Sport Insights, un program ce isi propuna sa aduca in fata celor interesati sa sustina sportul indiferent de forma sa de manifestare, informatiile menite sa conduca la cea mai buna strategie de piata,
Sport Insights isi propune sa ofere o profunda imagine de ansamblu a consumatorilor, sa furnizeze date si analize despre tendintele actuale in sport astfel incat companiile care vor sa se implice in sport sa poata lua cele mai bune decizii de marketing.
Proiectul Sport Insights a inceput in 2013 prin lansarea cercetarii de piata „SPORT IN ROMANIA – The link between brands, companies and sports”, continuand in 2015 cu noi proiecte. Detalii despre acest proiect gasesti in sectiunea Proiecte.
Pe langa aceste ample cercetari de marketing, Sport Insights este alaturi de organizatorii de evenimente de amatori prin realizarea rapoartelor de feedback menite sa ii ajute in imbunatatirea editiilor viitoare. Printre colaborarile din 2014 putem enumera: Petrom Half Marathon, Maratonul Olteniei, Baneasa Trial Run, Raiffeisen International Marathon.
Echipa Sport Insights
Cosmin Nae, initiatorul proiectului Sport Insights este, pe langa om de marketing, un mare iubitor si practicant de sport fiind implicat in mai multe proiecte ca: Maratonul Olteniei, Hypersport, Quantix, Youth Monitor. Mai multe despre experienta lui Cosmin gasiti aici: https://ro.linkedin.com/in/cosminnae
Cornelia Nenciu dupa o experienta de 14 ani in cercetarea de piata a decis sa se alature proiectului Sport Insight din credinta ca sportul este un pilon important in educatia copiilor. Mai multe despre Cornelia gasiti aici: http://ro.linkedin.com/pub/cornelia-nenciu-chiriac/15/16/14